獲派市區公屋理應值得高興,近日卻有街坊大呻陷入兩難!有網民在Facebook群組「公屋討論區」發文,指自己透過調遷計劃迎來「首派」,獲分配黃大仙上邨達善樓的28樓高層一人單位,房署資料指出單位實用面積約為175至180平方呎。雖然市區地段兼位處高層極具吸引力,但事主卻大嘆「十五十六緊」。
閱讀更多:港人獲派粉嶺新公屋 嫌交通不便陷兩難 網民勸勿衝動:先做呢件事再決定!
![]()
![]()
![]()
帖文隨即引來網絡迴響,不少網民認為事主難得獲派「筍盤」,不解其為何仍陷猶豫:「黃大仙B地鐵口還十五十六?來晒命啊!」、「咁方便都唔要,唔好後悔」、「黃大仙都唔要,下次派四順」、「肯定要啦,位置咁方便,仲要28樓咁靚樓層,咪係到晒命啦」、「環境好,對住黃大仙廟附近都唔要?」、「係咪諗住半山起公屋先要?」、「黃金地段地鐵站上蓋,冇理由放棄」、「交通方便,買餸方便喎」、「勁正,市區1人和諧式好搶手」、「公屋之王嚟㗎」。